tugceee16 biz 15 günlükken çıkmaya başladık 😊 benim psikolojime de bebeğime de çok iyi geldi. Dışarı çıkmak derken tabi ki de avmye gitmekten bahsetmiyorum. Temiz havada yürüyüşler yapmak, açık havada bir şeyler içmek gibi… (bu arada eşim de ben de doktoruz ve bu şekilde çıkmanın sağlık açısından bir sakıncası yok) sevgiler 🌸🌸
Sorunuza cevap olarak da, yanımıza büyükçe bir çanta alıyoruz. İçinde alt değiştirme örtüsü, 2-3 bez, pamuk-su(isterseniz ıslak mendil),pişik kremi, kolonya,peçete,yedek kıyafet,müslin örtü(yaz olduğu için),emzik ve yedek emzik, emzirme örtüsü(mama kullanıyorsanız biberon vs) oluyor. Bebek arabasıyla gidiyoruz. Umarım faydası dokunur 🙏🏻 Lohusalık zaten çok zor, kendinize daha da zorlaştırmayın. Tadını çıkarmaya çalışın 💕