Merhabalar herkese.Oğlum 2.5 aylık oldu.İnternetten gelişim evrelerini okuduğumda eline verilen oyuncağı tutup ağzına götürebileceğini söylüyor.Fakat benim oğlum henüz yapmıyor bunu.Kendi elini götürüp emebiliyor.Panik oldum acaba bir sorun mu var, normal mi?