MerveAtalay Kizlar 10 gun once sezeryan dogum yaptim estetik dikis var yanliz dikisin ust tarafinda sislik var ayni seyi yasayan varmi normal mi ?
Mihriban_alp Gayet normal stres yapmayın bende de oldu doktorum iyileştiğin için o şişlik zamanla geçecek dedi sadece cok kızarıklık yada sulu akıntı falan olursa onlara dikkat edin