Gmomboys bukaga ne ki bu aşı? Direkt sağlık ocağı vuruyor mu yoksa rota aşısı gibi siz bilirsiniz denerek uygulanan bi aşı mı acaba ? Ay ne çok aşı ya ,ben bebek iğneleri daha miniktir zannediyordum daha gitmeden günler evvel beni alıyor stresi🥺
Aslihan1621 bukaga Evet oğlum okula gidiyor ve tatile gideceğiz diye üç aylıkken yaptırdım çok ateş yapmadı ☺️
Gmomboys bukaga bu da rota gibi pahalı bişey mi acaba? Şart koşsalar keşke böyle yaptırsam mı yaptırmasam vicdan azabı
Berrakrks34 bukaga benim bebeğim de 3 aylık ama bu aşıyı ilk defa duydum hemşiremiz de bu aşı ile ilgili bir şey demedi 🤷♀️