Merhaba hanımlar 🌹 Hamileyken arkadaşıma kızımın ismini Miray koyacağımızı söylemiştim ve bence vazgeç bende kızıma isim koyarken Asel ismi çok inatçı oluyor demişlerdi inanmamıştım dedi.Gerçekten bebeğim doğdu doğalı çok zor bir çocuk .Ben de eşim de çok usluymuşuz bebekken. Gerçekten isimlerin etkisi olabilir mi ya ?