Merhabalar, bu zamana kadar iki göğsümü de eşit şekilde vermeye çalıştım hep bebeğime. 41 günlük olduk ve birkaç gündür bariz belirgin şekilde sağ göğsüm daha dolu. Sol gogsum resmen diğerinin yarısi kadar. İlk başta sütü boşaltmak için büyük memeyi emzireyim dengelensin dedim olmadı, sonra küçük olana ağırlık vereyim beyinden süt uretimi tetiklensin diye öyle de fayda etmedi. Annem de acaba sütün mü kesilecek dedi bi de bu korku sardı beni. Başına gelen ya da duyan bilen var mı acaba böyle bi durumu?