[silindi] Allahım ev en üst kat her Oda güneş görüyor bayılıcaz yanıyoruz keşke kış bebeği olsaymış 😵💫😢😬
MiracAlpinveUmutunAnnesi [silindi] Valla nefes alamıyoruz sıcaktan cam açsak böcek giriyo gece açmasak yanıyoruz.
[silindi] erzey yoooo hiç öyle bir şeyim yok 18 mayısta doğdu hiç aman hasta olur demedim sıcağa alışmasın 😂soğuğun çaresi var sıcağın yok