Aselhafsa0907 Merhaba arkadaşlar ben 25 gün önce doğum yaptım hamileyken çatlaklarım olmuştu bu gün baktım o çatlakların üstündeki deri kabuk tutmuş kalkıyor gibi sizde yaşadınız mı bu durumu neden böyle oluyor fikriniz var mı?
Alperenmustafaninannesi Aselhafsa0907 bende de oldu kapanıyor işte çatlakların çok güzel sadece siz kaldırmayın yavaşça dizer sürekli sikilastirici sürün birde korse giyin şuna toparlaması için çok büyük bir fırsat sizin için 🥰