Merhaba kızlar benim kızım iki gündür ateşli 40ı bı kere gördük genelde 38.8 civarı geziniyo şurup veriyorum tam olmasa da düşüyo kendine geliyo sonra yine çıkıyo duş zaten 20 dk anca düşürüyo ve baş boyun çevresinde genelde ateşi.arka diş de geliyo ama diş bu kadar ateş yapar mı?yoksa salgın böyle mi oluyo yarın da geçmezse doktora götürücem nerdeyse hiç bişey yemedi bugün anca meme.biraz da sanki hırıltı var.siz neler yaptini nasıl geçti hepimize geçmiş olsun teşekkürler