Yelekciseda Merhaba arkadaşlar 4 buçuk aylık bebeğim var mama sandalyesi almak istiyorum hangi marka alayım önerilerinize açığım
kelebek97 Yelekciseda Ikea antilop mama sandalyesini tek gecerim canim. Hem dolap uygulamasında fiyatları uygun 80-100 arası bende daha yeni aldım uygulamadan.
Pamuk_seker Yelekciseda ben calisma masasina dönusenlerden aldim memnun kaldim 11 aydan sonra oturmak istemedi suan masa sandalyeye olarak kullanıyor yemek yiyor aktivite yapıyoruz kullanisli oldu netten almistim 100 tlye 🥰
kubralyaa kelebek97 Trilaylay temizlemesi kolay ama ilerleyen dönemlerde bebek sürekli kalkmaya çalışıyor o yüzden o sandalyede bırakıp arkanı bile dönemezsin, bu yönü yüzünden memnun kalmadım
Trilaylay Bende ikea kullanıyorum. Hem hafif hemde temizlemesi çok pratik. Koltuğu kademeli değil ama zaten bebekler çok fazla oturmayı sevmiyor mama sandalyesinde . Biz sadece yemek yiyip kalktığımız için çok rahat kullanıyorum.
kelebek97 kubralyaa Cok haklısınız. Hepsinde o risk var. Ama zaten sadece yemek yemesi için o sandalyeyi kullanıyor olacak. Emniyet kemerlerinizi bagladiktan sonra pek problem olacağını düşünmüyorum 🌸
Mom-mom Beyaz klasiklerden en kullanışlısı o. İlk seçimim çok başarısız oldu büyük sığmıyor niyete. Sonra beyazladan aldım
Metehanbeysmom Ben şoktan almıştım çok da memnunum. Sonuçta yemek yerken koyuyoruz 15-20 dakika da alıyoruz. Bi sürü para vermeye ne gerek var diye düşünenlerdenim 🥰