Momys_-girl Merhaba anneler doğum yapalı 3 ay oldu fakat hala dikişlerim ağrıyor sanki içersen birşeyler batırıyorlar bana. Birde dikişlerde kırmızı kabarcık var. Benim gibi olanlar var mı? Doktora gideceğim ama randevular doluymus 😬
Hilal06a Momys_-girl çorapsız gezmeyin 😊 malesef çorap giymeyi hiç sevmem bu sıcaklarda bile çorap giymek zorunda kalıyorum hemen agrı giriyor giymeyince