Merhaba anneler nasılsınız günleriniz nasıl geçiyor?
yeme ,içme , uyku, konusma neleri yolunda gidiyor ve nelerden şikayetcisiniz? Benim kızım yan tarafından köpek dişi denilen dişi patlattı iştah olayımız sıfır diyebilirim normalde dogdugu an itibariyle yatagında odasında uyuyan cocuk gece 3 te aglayarak bi kalkıo al beni al beni yanımda uyumak istiyor aşırı derece de bana düştü sanırım kaybetme korkusu gibi birşey yaşıyo ve tüm uykularından hep ağlıyarak uyanıyoruz.. ve biz halen emişiyoruz peki ya siz ?