Merhaba kızlar.. Anne karnında bebeğimde böbrek genişlemesini olduğunu öğrendik doktorumuz genişlemenin durabileceği ya da geçebileceğini söylemişti ancak bebeğim 43 günlük ve büyümenin devam ettiğini öğrendik böyle bişey başına gelen var mı? Daha sonraki süreç nasıl işledi acaba?