Sürekli böyle postlar açtım 3 ay anne sütü alabildi sonrası hep mamaya döndük Bebelac gold kullanıyorum geçen hafta doktor kontrolüne gittik 6 kiloydu doktor haftaya yine gel yine bakalım 100 150 gram alması gerek en az dedi Bugün gittik yine 6 kilo ek gıdaya başlamamızı söyledi. Ben nasıl kilo aldırabilirim ve anlamadığım şey kilo almazsa ne olur mesela 😭😭