Ssssraa 2 yaşında, başlıktan anladığınız gibi yesin hemen çıkarıyor. Günde 3 maksimum 4 kere yapıyor, annem bu durumun kilosuna eksi yönde etki edeceğini söyledi. Sizce ?
Nenvarkuzum Ssssraa bizimde öyleydi ama bi kaç haftadır düzene girdi 19 aylık yediklerine dikkat ediyorum çok meyve vermiyorum onların değerinde başka şeyler yediriyorum elma muz her gün vermiyorum misal onları yiyince sürekli yapıyordu azaltınca sürekli yapmamaya başladı günde 1 kere yada 2 günde bir yapıyor artık
Nenvarkuzum Ssssraa olabilir belirli meyveleri azaltın yada bi kaç gün vermeyin bide öyle deneyin isterseniz