elcn4139 benmkide çok ıkınıyordu o aylarda kakasını 2 3 günde bir yapıyordu gaznıda güzel çıkarıyordu o yüzden kakasını yapamıyor sanıyordum doktora söyledim gazı var dr dedi biogia gaz damlası verdi rahatladı 20 gün kullandım bitti zaten küçük bişi alıyımmı dedim doktora bi takip et eğer sıkıntı olmazsa alma dedi 20 gündür kullanmıyorum iyi şimdi kakasını hala 2 3 günde bir yapıyor ama ıkınma geçti dmkki gazı varmış bn ne kadar çıkarıyor desemde daha fazla varmış demkki