Selam arkadaşlar . Ben panik atak + anksiyete hastasıyım iki hafta önce üç kere atak geçirip acillik oldum sırf bu yüzden evde tek kalma korkusu bile başladı diyebilirim . Eşimin ailesi ile sorunlar yaşadım o yüzden baya atak geçirdim şu an bile ne onların yüzünü görmek ne seslerini duymak istiyorum ama eşim için katlaniyorum onların bize geleceğini bilmek bile kalbimde çarpıntıya neden oluyor aynı binada oturuyoruz üstelik . Her neeyse durum böyle ve ben kafamdan bazı şeyleri atamıyorum sürekli mutsuzum gerginim huzursuzum yarın psikiyatriye gideceğim daha öncede ilaç kullanıyordum hamileliğim de bıraktım şimdi yine kullanmaya mecbur gibiyim . Emzirirken antidepresan kullanan oldu mu ya da bu yüzden emzirmeyi bıraktınız mı nasıl bir yol izlediniz? Bebeğim bu arada 3 aylık olacak .