2,5 yaşında kızım hala aynı sürekli yanında olup oyun oynamak istiyor ben alıştım artık :) bi yere bile gidesim gelmiyor çünkü arkadaşlarımla oturup çay kahve içemiyorum o derece izin vermiyor sadece biri ilgilenir oyun oynarsa vakit bulabiliyorum onda bile ara ara gelip beni kontrol ediyor