Kesinlikle katılıyorum! Özellikle ukala ukala yorum yapan bir grup var. Sanırım arkadaşlar ve her postun altına tersler, dalga geçer gibi yorum yazıyorlar. Sanki onlar dışında kimsenin aklı fikri yok. Burası hepimizin arkadaş ortamı gibi yeri geliyor en yakınlarımıza açamadığımız bir sıkıntıyı yazıyoruz ama saçma ama normal. İnsan bir teselli bekliyor, iç rahatlatan bir söz. Ama bir bakıyorsun altında rencide edici yorumlar. Vallahi yolasım geliyor hepsini.