Merhaba arkadaşlar 26 günlük bebeğim klimalı odadayiz hep standart 27 derecede çalışıyor şort zıbın ve tişört var üstünde çorap giydirince ve üstünü ortunce çırpınmaya başlıyor sadece midesini ortuyorum ayaklarına bişey değmesin sevmiyor yeterlimi sizce