Semakaya5858 Merhaba anneler 16 günlük bebeğim var 2 gündür yoğun kusuyor emdiği sütü kusuyor ve çökelek gibi de kusuyor ben bu durumdan endişeleniyorum fazla kusuyor sanki tüm midesindekini çıkarıyor bu durumu yaşayan varmı acil servise götürmeli miyim
Sedagmlksz Semakaya5858 benim bebeğim 1 aylık her öğününde mutlaka kusuyo çok nadir kusmuyo az yada çok 1. Ay kontrolunde 900 gram almıştı kilo takılmadım çok hatta normalde 3-4 saatte bir emziriyorum 2 saatte 1 emzirmiştim daha fazla kustu tekrar eski düzene döndüm. Kusma olayında aspire etmesinden korkuyorum çok sürekli kontrol etmek gerekiyo yan yatırmak gerekiyo
Busracaa Sedagmlksz zamanla azalıyor arkadaşlar eksiğinin fazlasını kusar kilo alımı normal ise çok takılmamak lazım
Semakaya5858 Sedagmlksz benimde 15 günlük kontrolünde 1 haftada 200 gr almıştı ama 2 gündür çok kusuyor içtiği sütü çıkarıyo bazen çökelek gibi kusuyor
acemianne01 Bazı bebekler de süt alerjisi sonradan da oluşabiliyor . Kendinizi takip edin süt ürünleri yediğiniz zaman mı kusuyor? Perhiz yapıp anlamanızı tavsiye ederim .