Nida1404 bence de erken o yüzden 2 yaş sendromuna hazırlık dönemi diyorum her istediği şey 2 saniye gecikmeli olsa yerlere atıyor kendini çığlık atıyor, herşeyi parmağıyla gösterip bu bu diyip istiyor ,sürekli aynı şeyleri gösterip soruyor söylemeyince çığlık atıyor, herşeyi kendi yapmaya çalışıyor onun istediği gibi olacak, tam bir oyunbozucu ve kendi yaptıpı her iyi şey için kendini alkışlıyor bir de aynalara bakıp bakıp kendini öpüyor, çok fazla benmerkezli oldu şimdiden 🙄 uyutamıyorum en son kendim uyuyakalır gibi oluyorum incecik parmaklarıyla gözkapaklarımı delmeye çalışıyor heyyooo uyumadım ben dur sırabı bekle dercesine sonra yoruluykr uyuyor bir şekilde artık