Kızlar 8 ay 19 günlük oğlum var boy kilo gelişim güzel sıkıntı yok ama emeklemiyor, bizim destegimizle ayakta duruyor, denemediğim şey kalmadı yürüme arkadaşı örümcek vs ama kendi adımını atmiyor biz ilerletirsek öyle, normal mi bu durum sizin bebekleriniz nasıl doktorumuz bı sıkıntı yok bebejten bebeğe değişir diyor ama içim rahat değil, sizin bebekleriniz ne durumda ? Gözümden kaçan bir şey mi var diye düşünüyorum ama alkış gel gel yapıyor ismine hitap edince bakıyor, ağlayıp duruyorum ya ben iyi bir anne değil miyim bişe var ben mi bilmiyorum diye ☹️☹️☹️