Hazal11 Tek yıkıyorum bende. Lifini şampuanını suyunu falan hazırlıyorum önceden. Sonra bir elimle kafasının altından tutuyorum diğer alimle de lifleyip şampuanlıyorum. 5-10 dk sürüyor en fazla. Yenidoğan dönemindeyken böyle yapıyordum yani. Şimdi banyo seti aldım yüksekliği ayarlanabilir içinde süngeri de var. Süngerinin üstüne bırakıyorum şimdi rahat oluyor.