Kgnks Bebeğim 9 aylık normalde ön bıngıldakta açıklık olduğu için doktor hergün 5 damla almasını söylemişti bugün dalgınlığıma gelip 2 kez d vitamini verdim yani 10 damla içmiş oldu başına gelen varmı
Kgnks etipuf benide hergün 5 damla içmesinin üstüne bugünde 10 damla içmesi korkuttu. Bir kaç gün d vitamini vermeyeceğim inşallah birşey olmaz