Mavi0688 benim kızım 14 aylık, ama hic doğru düzgün yemek yemez. Ben yinede her ögün neler verdigimi söyleyim. Sabah kahvaltida hic yumurta yemez. Peynirli börek yada tost yaparim. Onu yer, birde çay içer o kadar. Emiyor ama zayıf diye mamada veriyorum ben. Kahvaltidan sonra 120 cc mama iciriyorum. Sonra emziriyorum. Öglen uykusundan önce meyve yiyor. Öglen uykusundan uyandiktan sonra normal bizim yedigimiz yemeklerden yiyor. Yani kabak yemegi olsun, fasulye olsun felan ama yaninda mutlaka yogurtta olacak, yoğurtsuz yemek yemez. Sonra ikindin gibi çerez veriyorum, kuru üzüm fındık felan. 6 tane dişi var, fındık felan yiyebiliyor. 😂 akşamda biz ne yersek aynısıni onada yediriyorum. Ama benim kız cok az yer, 🤷🏻♀️ öglen yemeginden sonra yine mama ve emzirme olur. Akşam uyumadan önce yine mama veriyorum. ( 3 ana ögün, 3 ara ögün ve 3 mama veriyorum😊)