Merhaba kızlar 🌸 56 günlük bebeğim var ve bazen çok zorlanıyorum. Merak ettim sizlerin en çok zorlandığı hangi dönemdi? Kendinizi çaresiz yetersiz eksik hissettiğiniz dönem. Tabiki de her dönem zordur ama bazı dönemler daha ağır basıyordur. , Allah tüm bebişlere uzun ömürler versin inşallah 🙏🏻🌸