Prensesannisii Bugün üç aylık olduk fakat ikinci ayda yapılan aşı yerimiz de hiç kızarıklık şişlik falan olmadı sonradan oluyor dediler ama bir ay geçti tutmadı mı acaba
Deletedmom0099 Prensesannisii 4-5 aylıkken oldu kızımın olmasa da olur, 9. aya doğru izi iyice belirginleşti. ama iz olmazsa tutup tutmadığına dair test yapılıyo diye biliyorum