Mucize-1 Ben bestlak kullanıyordum sanki işe yaramıyor du şimdi de metsil kullanmaya başlıcam bakalım işe yarıcak mı tabi bunları doktor yazıyor kafama göre kullanmıyorum siz ne kullanıyorsunuz
E_doga Hemen etki etsin istiyorsanız nurse harveys colex.. biogaia ile birlikte kullandık biz. Kızım kolik ve çok gazlı bir bebekti. şu an 3. Ay bitmek üzere artık sadece yatmadan önce veriyorum rahat uyusun diye ..3-4 şişe bitirdik baya rahatlatmıştı..
Demboloji Benim ogluma gaz damlalari fayda etmedi nbl probiyotik cok fayda etti hic gaz, kabizlik vs problemimiz yok
Keskeuyusamm Nh colex ve relactaz kullan. Bir de çok gazlıysa kovaya ılık su koyup bel altını suda bekletebilirsin çok işe yarıyor
E_doga Mucize-1 eczaneden eczaneye değişiyor . Mesela trendyolda 15-20 lira ama ben güvenilir olsun diye eczaneden alıyorum orda da 50-60 TL
Aryaisen Bende biogaia ile birlikte zinco kullanıyorum çok rahat ettik gazını hiç zorlanmadan çıkartıyor