Pantikatak 2 aylık ve mama yüzünden emmiyor herşeyi denedim yok yani olmuyor mama bebeği olcak yapacak birşey yok çok yoruldum artık
Ebraryz Pantikatak Hersekilde büyüyor canınızı sıkmayın benim bebeğimde iki ay emdi mama ile büyüdü gayet sağlıklı sağlık olsun yeterki
Sdtyldrmklkn Pantikatak Sağip verin. Hazırladığınız mamanın içine sütünüzden koyun. Ben öyle yaptım ve 6 ay sürdü. En azından 4 ay daha sabredin. Mama.delisi olan çocuk ağzına mama sürmüyor şuan emmekte yok zaten. Zar zor yediriyorum.
Ikizminnoslar Pantikatak bende 2 ay verebildim sagarak veriyordum ama yetmedi insan üzülüyor ama yapacak bir sey yok malesef olmayinca olmuyor bazen
Pantikatak Yeniaanne doğum kilosunda kalmıştı ve açlıktan ağlıyodu doktor meme mama gidicez dedi ama gidemedik işte, şırıngayla veriyodum diliyle itip bütün mamayı dışarı çıkardı kaşıkla denedim yine aynı bardakla denedim yine aynı, mecbur biberonu verdim ve o oldu
Paramedikk_ Pantikatak bende aynıyım sagarakta meme uclarim mahvoldu emmiyor bende pes ettim kilosu dogum kilosuydu cok ağlıyordu
Hygge Pantikatak Benim oğlum da öyle oldu, canınızı sıkmayın. Bazen elimizden bir şey gelmiyor. Çok direttim emziricem diye ama o yıpranmışlığı hala atamadım üzerimden. Tamamen vazgeçince oğlum da rahatladı ben de rahatladım 🤷🏼♀️
256820 Pantikatak Ne zaman sonra istemedi mesela memeyi bende sütüm az sağıp veriyorum biberonla 1 hafta olcak red olmadı henüz erken mi acaba :(
Pantikatak Sdtyldrmklkn sütüm artmıyor damla fayda etmedi yedim içtim fayda etmedi humanada fayda etmedi stresime engel olamıyorum çünkü emmediği sürece artmıyor ağlıycam artık 😭
Sdtyldrmklkn Pantikatak Olduğu kadar. Bende çok mücadele verdim ama inanın her türlü büyüyor. Nasip boyleymis.
Cengizmerve Pantikatak Bende sizin gibiydim ama gerçekten sakinleşmek insana iyi geliyor biliyorum çok zor bir durum bende yaşadım ve iki ay sürdü psikolojisinden çıkmak isterseniz bir emzirme danışmanıyla görülün işe yarıyor 🙏🏻
Gigyyy Pantikatak biz de çok mücadele verdik ama olmayınca olmuyor , sağlıklı, mutlu olsunlar da ,mama öcü değil ,onların bize ihtiyacı var ,güvende olmaya,mutlu bebekler olmaya , canınızı sıkmayın,mama ile de büyür ,sağlıklı olur 💕🌸
BusraG Pantikatak benimkide mama çocuğu. 2 ayda ben uğraştım. Çok şükür 14 aylık olacak. Sağlıkları yerinde olsun yeter.
babyandmom1 Mama ile beslensin ne olacak ki benim çocuğumun tek benim sütümle beslendiği 1 gün bile yok 2,5 aylık oldu ben sağım yapıp veriyorum tutarsa emziriyorum mama veriyorum şu ara hiç beslenmiyor bende siz gibi üzülürken şimdi beslensin de yeterli sadece mama yesin diyorum
TheBaby Pantikatak Alacağı vitamini almıştır. Mama bebeği olunca ne oluyo sanıyosunuz 🤷♀️Benim çocuklarım 20 gün emdi. Ama hiç mama bebeği gibi durmuyorlar maşallah. Et ve kemik sularıyla tarhana çorbası yedirdim onlar çok iyi geldi.
Mingiz İnstagramda Doc.dr aydın erdemir diye aratın. Doktor bey ücretsiz danışmanlık veriyor ve danışanları mamayı kesip anne sütüyle devam ediyorlar. Pes etmeyin
256820 Paramedikk_ Benim ki emiyo ama tam kilo alamıyo ememiyo yani tiryaki gibi uyuyo hemen bende sağıyorum göğüs uçlarım fena böyle devam edemem ama mama meme şekilde ilerlemek istiyorum:(
Sukursebebiii Pantikatak Elbette olmuyorsa olmuyordur ama gercekten her yolu denediginize inaniyorsaniz. Gercekten emmesini istiyorsaniz bence mamaya sirekli olarak verilecek parayi emzirme danismanina verebilirsiniz 😊 Yine mama meme birlikte gider ama mamaya vereceginiz para azalir 😊 bir de bence kesinlikle sagim yapmayi denemelisiniz. Sagimla da cogalir sutunuz. Bur yakinimin bebegi 9 aylik 2 ayliktan beri sagarak veriyor sutunu. Bir sorun da yok sukur. Duzenli sagimla devam ediyor 😊
kartopu23 Pantikatak biraz ara verin rahatlayın bırakın mama ile beslensin. Sadece ara ara emzirmeyi deneyin hiç beklemediğiniz anda yeniden emebilir.