ReisinKizi Kullanıp memnun kaldığınız klima modellerini yazar mısınız kızlar? Bir de nereye taktırdınız ben karar veremiyorum bana kalsa koridora taktırmak istiyorum ama orada kablosu boruları çok gözükür diyo eşim 🤷♀️