Merhaba, süreci şöyle anlatmak istiyorum. Bebeğimin alerjisi olduğundan şüphelenmeye başladığımda iki aylıktı. Hırıltılı nefesini balgam sanıp çözüm aramamla ve buradaki postları okumamla alerjiden haberdar oldum. Hiçbir zaman kakada kan görmedik ama hırıltılı solunum, gürültülü kaka, gözlerde kaşıntı, karın gurultusu vs belirtiler hep vardi. En son rotavirus aşısından sonra kakada mukus ve gaz sancısı da olunca ve bu aşının alerjik bebeklerde bu gibi belirtilere yol açtığını öğrenince gastroenteroloji bölümüne gittik. Belirtilerden yola çıkarak süt ve yumurta diyeti verdi emzirdigim için. Diyeti yapmaya başladıktan sonra yine burada bebeklerin kalsiyumsuz vitaminsiz kaldığını bu sebeple diyet onermeyen doktolar olduğunu söyleyenleri gördüm. Emerek alamadığı vitaminleri alerji mamalariyla takviye etmemiz gerektiğini söyleyenleri gördüm ki bebeğim alerji mamasını asla içmedi vanilya surubuyla bile çünkü zaten biberon reddimiz var kaşıkla da istemedi. Diyet yaptığım bir aylık süreçte belirtilen de hiçbir değişim olmadı. Ve dahası bu alerji konusunu eşime aileme kimseye anlatamıyorum inandiramiyorum çok yalnızım çok endişeliyim. Diyet yapmalı mıyım yapmamali miyim, hangi doktora itimat etmeliyim bilmiyorum. Bebeğim bes aylık oldu ve ek gıdaya geçeceğiz ne yapacağımı hiç bilmiyorum.