Sürekli eline ne geçerse fırlatıyor, hep ağlıyor herseye, istediği olmasın ağlıyor bağırıyor kendini yere atıyor 2yasinda bir oğlum var sürekli bunları yapıyor baş edemiyorum artık herseye elini uzatıyor almasan bağırıp çağırıyor çok yoruldum tek çocuk ilk tecrübem ne yapmalıyım bunu atlatan var mı nasıl atlatırız önerilerinizi lütfen bana yazınız