Balkiz kolluk simit can yeleği vs 3 yaştan başlıyor. Bir de kollar havada kafası suyun içinde kalabilir. Can yeleği desen 3 yaştan başladığı için içinden kayabilir. Simit desen aynı şekilde. Ben hiçbir şey kullanmıyorum. 1 yaşındayken de soktum denize. Güneşlikli botlardan almıştım ondan da sıkıldı. Ben de ya kıyıda bırakıyorum ya kucağımda kendi omuzlarıma kadar gidiyorum. Hatta bazen suya bırakıyorum 3 5 saniye falan kendi yüzüyor.