Kızlar sezeryan sonrası ne güzel ayaklanmistim ama iki ucgundur hep ateşim vardı doğumumu yaptıran doktor suttendir dedi dikisimi aldırmadı ama dikişte yoğun enfeksiyon varmış varmı başına gelen şuan kanlı gibi irin akiyo Dr birşey önermedi ama biz evde pansuman yapıyoruz sizler.neler yaptiniz