bebekce Daha çok yeni doğum yapmışsınız, üstelik sezaryen pardon ama aceleniz ne? Hayır sizin için söylüyorum sezaryen zaten bir nevi ameliyat gibi birşey, ayrıca ikinci sezaryen için en az 2-3 sene beklemeniz gerekiyor, bu şekilde çok sıkıntı yaşarsınız. Ve sorunuzun cevabınıda vereyim karnınız büyüdükçe sezaryen dikişlerinizde elbette sıkıntı yaşarsınız çünkü henüz yaranız taze ve rahim bile toparlanmamış.