Aysiimam benim bebeğimde de mi böyle olacak🥺 3 ayından beri şırıngayla besliyorum asla biberonu almıyor uyku dışında şuan 5,5 aylık ve değişen hiçbişey yok bi mamayı yedirmem 1 saati geçiyor ağzının içinde tutuyor mamayı ve yutmuyor yarısını atıyor ağzından ve ben asla evden dışarı bi yere gidemiyorum artık çok bunaldım bi çare bulamıyorum bu duruma