Merhaba anneler
Sizlere bir akıl danışacağım çok düşünüyorum hangi yolu seçeceğime karar veremedim.
Bebeğim 20 aylık ben işe başlayacağım. İlk kez ayrılacağım oğlumdan. Bugüne kadar hep annem yardım etri bana ikimiz baktık oğluma. Şimdi annem yazlıktan ayrılamıyor 1 2 ay orada kalmak zorunda. Benim işime kayınvalidem çok yakın ama hiç bakmaz abur cubur yedirir eline telefonu verir dışarı çıkartmaz pek.
Ben oğlumu yazlıkta mı bırakayım orda annemle deniz ve bahçe var ama ben yokum. (Sadece hafta sonları gelebileceğim).
Yoksa kayınvalidemde ben varım ama hep ev içinde abur cuburla telefonla mı bıraksam