defnemilam
Evet ya. Ben crop severim kişisel olarak ama her şey de crop olmaz ki. Bir şey beğeniyorum, bir çekip bakıyorum kısacık. Kışlık yün kazaklar bile öyle vallahi, içliksiz giyilmez zaten, e giyince de korkunç oluyor içlikle 😃 Hm nin kıyafetleri hem çok güzel, hem de bayağı bi kaliteli. Biraz pahalı olabiliyor bazen ama inkanınız varsa oradan alabilirsiniz birkaç parça. Yıllarca giyersiniz. Lcw koton defactoda da oluyor aslında normal uzunlukta kıyafetler