HiraNurveAnnesiii Kızım 4 aylık bugün aşı vuruldu ve ebe vegaferon verdi ,aranızda kullanan var mı ?kaç damla veriyorsunuz? 4 aylıkken mi başlanıyor ?
Gzde07 HiraNurveAnnesiii kilosuna göre veriliyor mesela 7 kiloysa 7 damla yalnız kabız yapıyor o özel alırsanız daha iyi
Bebegimm1 HiraNurveAnnesiii banada vermek istediler ama burda gaz kabizlik huzursuzluk yapiyor diyen anneler olmustu özel olarak baska marka aldım
Pamuk_seker HiraNurveAnnesiii vegaferon hic etkili degil iyi de değil ben kendim ferrum aldim onu kullandim