Hanımlar merhabalar, dün itibariyle 2 farklı antibiotik kullandim 3 aylık bebegim var. Kızımıda benide sersemletti, kızımın vücudunda kırmızı kırmızı noktalar çıkarttı dahası dün gece ikimizde 8 saat uyuyakalmışız, alarmida duymamışım bebeğimde uyanmamış öncelikle ilk sorum bebegimde sagliksal bir sorun olur mu bu kadar saat aç kalmış olması, o kadar derin uyumuşuz ki hic uyumayan bebeginde 8 saat uyanmamis olması gerçekten çok şaşkınım bu duruma hatta eşimde bu duruma çok kafayı taktı ve bu sabah dedi ki abtibiotik kullandığın sürece sütünü sağma buzluğa atma rengi bile değişmiş dedi. Ikinci sorum ise bu antibiotik kullanırken süt sağan ve buzluğa atan oldu mu aranızda? Tüm tecrübelerini paylaşacak olan annelerimize simdiden teşekkür ederim 💕