Smsnannesi Bebeğim 4,5 aylık 6.900 kg ama bu arqlar emmesi çok çok daldı iki saatte 5 dk ancak emiyor bu normal mı doktora sordum olabilir dedi ama içim rahat etmedi . Bir de adet döneminde az emme gibi durumu olabilir mi ?
Morfrenk Smsnannesi 4.ay atağı dolayısıyla meme reddi, çevre merakı yüzünden dikkat dağınıklığı oluyor. Emerken zaman kaybetmek istemiyor. Bir de tokluk hissi geliyor bu ayda. Zamanla geçecektir, siz zorlamadan tiksindirmeden memeyi her saat teklif edin.
Ozlemay Smsnannesi bizde 4 ay 11 günlüğüz 6850 kilomuz bu ay 500 gr almiş bende üzüldüm ama gayet iyi dedi hemşiremiz
Ozlemay Smsnannesi adet döneminde sütte farklılık oluyor diye okumuştum az ememebilir adet görmeye başladınız mı tam ne zman doğum yaptınız
srpgnr Smsnannesi şuan bende de aynı durum var kızım 4 aylık olacak ayın 7sinde regl dönemindeyim sütüm azaldı gibi hissediyorum bir memede özellikle kızım dün çok güzel emerken bugün süt gelmediği için sinirleniyor bende ne yapacağımı şaşırdım
Beyzaturba Ozlemay şuan aynı sorun bende de var mama veriyorum aç çünkü biberonuda bakına bakına emiyor
Ozlemay Smsnannesi geçen ay kaç kg ydu. Sıkıntı yapma hasta değil çok zayıf da değiller ki normal sıcak çok fazla emmek istemiyor düzelir bu aydan sonr a inşllah
Ayca2021 Smsnannesi bizde de ayni durum var 5 dk emse iyi 3 4 dj emip kaciyor benimki. Oyun alaninda yanina yatiyorum gogsumu aciyorum arada donup iciyor 1 2 dk da öyle emdiriyorum ikimiz da yatae pozisyonda daha cok yani rahat emiyor sanki. Bence deneyebilirsinjz belki sicak dolayisiyla daha rahat ediyordur. Kilo alimi da gecen ay 650 gr idi doktor iyi dedi zaten artik kilo alimi yavaslayacakmis benimki 15 gunde 200 gr almis sadece bi gidisle bu ay 500 gr gecmez 500 olsa şükür deriz.