Tcolak Görümcem 37 mi ne haftasında erkek çocuğu nstede kalp atışı yüksek.cikmis yatış vermişler sizce neyaparlar tehlikelimi çocuğu mu alirlar
TheLatte Tcolak 36. haftada banada öyle oldu . Bebeği hissetmiyorum diye gitmistim nstde kalp atislari yüksek çikti tasikardi olusmus demislerdi . 2 gün yattim ciktim hastanede ben . Beni doğuma almadilar ama sizinkini bilemedim .