tucexxx fatma_6141 resim atar mısınız bizimde var fazla biraz vitiligoya benziyor dendi bize yarın tekrar gideceğz başka bir doktora
fatma_6141 tucexxx atarım bende sankı üst taraftada cıktı gibi geliyor moralım bozulda ya tedavısı varmıymış
tucexxx fatma_6141 tedavisi yokmuş bunun bende çok araştırdım malesef yayılma ihtimali çok yüksek bende çok üzgünüm
fatma_6141 tucexxx ya ben bıkac ay once farkettim suan cene altındada gördüm ne bilim ya cok üzüldüm tedavısı var diye hapla bi hekım buldum
tucexxx fatma_6141 renk olarak böyle ama sizinki baya küçük bizimkiler büyük ve bir kaç yerinde var sizin sadece bu mu başka yerinde var mı
fatma_6141 tucexxx yüzde 3 yerinde ama kesin vitiligomudur size ne dedi ya cok moralım bozuk inanın kafaya taktım şyice
tucexxx fatma_6141 bizimde çene beyaz ve yanakta var biraz bize vitiligoya benziyor dedi doktor ama ben başka doktora da götürcem
fatma_6141 tucexxx bende götürcem siz nerde oturuyorsunuz yeni farkettın yanagında ıkıncıyı o zaman süphelendım iyice acaba dedım güneştenmı cok beyazmı sızınkı
tucexxx fatma_6141 bizim aşırı belli olmuyor az belli oluyor Sakarya’dayım ben diğer leke Büyük mü sizin
tucexxx fatma_6141 bizimki kırık Beyaz çok değil ama bu lekelerin başka açıklaması olduğunu sanmıyorum bende vitiligo olduğunu düşünüyorum keşke yanılsam
fatma_6141 tucexxx merhaba ben bugun doktora gittim vitiligo degil eminim dedi cildi cok kuru ondan dedı nemlendirici yazdı