mustafayamaninannesi Merhaba kızlar oğlum için araştırmalar sonucu kendi çocuk dr ümüzün da tavsiyesi ile dr Yusuf çalışkanda karar kıldık varmı acaba Yusuf beyde sünnet yaptıran süreç nasıl ilerledi memnun kaldınız mı
Bukettunahan mustafayamaninannesi Çok memnun kaldım.Ben de ikizlerimi sünnet ettirdim.3 aylıkken.ilk gün bişey anlamadılar.ikinci gün biraz zordu.bir hafta içinde her şey bitmiş geçmişti.Çok iyi bir doktor.Çok ilgili.
neslihan-87 mustafayamaninannesi O doktor hakkında bilgim yok ama dorukta ünal bey var biz ona yaptırdık.Aklınızı karıştırmak istemem ama bizde ondan çok memnun kaldık
mustafayamaninannesi Bukettunahan gerçekten çok iyi bir hekimmiş bizde çok memnun kaldım teşekkür ederim bilgi için oğlum sünnet oldu çoktan iyileşti bile sevgiler 💙🌷
Sedaabdullah mustafayamaninannesi merhaba yuauf beyde sünnet yaptırmıssınz galiba bilgi verirmisinz yeri falan nerde nekadar ücreti benmde bebegm 48 günlük sünnet yaptırmak istiyorum