Seda-lina Kızlar 1 yaşında icinde süt içermeyen kaşık mama ne önerirsiniz. Cok ihtiyacım var fikirlerinize.
Selinsu Seda-lina niye kaşık mama herseyi yiyebilir gece yatmadan corba verebilirsin hic kasik mama kullanmadim
Annesi23 Seda-lina hipp sadece tahıllı olan maması var içeriği çok temiz tavsiye ederim. Ben arada içine meyveler katarak veriyorum. Diğer kaşık mamaların içerisinde genelde palm yağı oluyo o yüzden kontrol etmeden almıyorum
Seda-lina Selinsu biraz iştahsız bir cocuk hic yoktan yatmadan bir kere vereyim istiyorm kilo olarak cok geriden geliyoruz biraz toprlansın istiyorm
Seda-lina Tortilla aynen her cesit herseyi yapıyorm her öğününe özen gösteriyorm ama yok yemiyor yoksa tabi artık herseyi yiyebilcek yasta
Seda-lina Annesi23 ondan aldım bende. İcine sadece muz katarsam sevdi. Hergünde muz vermiyim diye kendinden meyve olan bi mama arıyorum aslında
Annesi23 Seda-lina bende baktım onlara ama dediğim gibi hepsinde palm yağı vat temiz hiç bulamadım bende bi gün şeftali ezip yapıyorum bi gün muz bi gün pekmez katıyorum