gozde_88 ailenizin yanındayken yaptırın bence aradan çıksın ilk 3-4 gün biraz zorlu oluyor ama 1 haftaya bi şeyi kalmıyor. keşke doğduğu an yaptırsaydım diyorum. bence hiç düşünmeyin zaman kaybetmeden gidin. benimde bi an da aklıma gelmişti aynı gün içinde randevu aldım baktı ertesi gün sünnet oldu