Prensesannesiiii32 Merhaba anneler bebeğimin burnuna enjekte etmek için eczaneden bunu aldırdım serum fizyolojik diyerek ama bu tekli şişe de değil farklı mı acaba bu farklı birşeymi? 15 TL gibi bi fiyatı var 20 ml
Prensesannesiiii32 [url=https://www.hizliresim.com/q9vrw91][img]https://i.hizliresim.com/q9vrw91.jpeg[/img][/url]
Papatya45 Canım fotoğraflar açılmıyo ama ben direk izotonik şeklinde serumla aldım hem daha hesaplı hem daha etkili. İstersen eczaneye yada doktoruna sorabilirsin kullanılıyor.
Papatya45 Papatya45 Şunu da belirteyim daha fazla kullanabiliyorsun miktarıda fazla olduğu için 100cc lik aldım.
Papatya45 Prensesannesiiii32 Şırıngaya 4cc çekiyorum 2cc sağa 2cc sola uyguluyorum 10 dakka kadar bekliyorum yumuşamasını aspiratörle çekiyorum ben memnunum tabi sen nasıl yaparsın bilmiyorum.
Prensesannesiiii32 Papatya45 tazyikli şekilde sıkıp aşağı eğdirme olayı için alacağım da ben ama farklı kullanım şekli varsa işe yarayan onuda denemek isterim
Papatya45 Prensesannesiiii32 Şöyle söyliyim tazikli kullanımı daha denemedim biraz korktuğum için ama tabiki normal şekilde memnunum genizimiz de tıkalı doktor doğal olduğunu söyledi ama bende çözüm yolu bulana kadar çabalıyorum sizin gibi😌