İkiz bebeklerim var twistshake biberon kullanıyorum ml olarak fazla oldugu için kullanışlı oluyor ve memnunum ama biberon uçları yırtıldı başka biberkn almadılar. Ürünün kendi sayfasında tükenmiş ne zamandır bulunmuyor başka benzer biberon uçları aldım olmadı oturmadı. Yırtıkken yerken boğazlarına kaçıyor zorlanıyorlar. İstanbulda yaşıyorum bulabileceğim eczane yada mağaza varsa yardımcı olabilir misiniz😔