Kızlar bebeğim 21 aylık ve çoklu gıda alerjisi devam ediyor o yüzden alerjik mamaya bir yıl daha devam edecek. Ama ne yaptıysam biberonu bıraktıramadım. Mamayı illa biberonla içmek istiyor alıştırma bardaklarını normal bardağı vs reddediyor. Biberonun uzun sürede damak yapısını bozduğunu biliyorum. Nasıl bıraktırabilirim tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var.